Spring til sideindhold

Skab din karriere

Vi er meget bevidste om, at vores medarbejdere er det vigtigste, vi har, og vi behandler dem derefter. Når du arbejder hos os, foregår det i et innovativt og dynamisk miljø med en flad organisationsstruktur, hvor du har muligheden for at forme din stilling og dine arbejdsopgaver.

  • Deadline

    01.10.2014

    Softwareudvikler til produktudvikling: Elasticsearch

    Kan du lave løsninger i Elasticsearch, så er det dig, vi søger.

    Jobbet

    Kom og hjælp os med at bygge fremtidens udgave af vores webanalyse-værktøjer. Vi leder efter kreative og engagerede personer, som kan hjælpe os med at gøre vores værktøjer endnu bedre og enklere, ved at sammenstille informationer og data på nye og mere dynamiske måder for vores kunder. Du kommer til at arbejde med vores brugerinterface, webcrawling, parsning af websider og integration af Oracle, elasticsearch og Mongodb. Det er vigtigt, at du har et godt øje for slutbrugerne og en kompromisløs standard for dig selv og den software du udvikler. Vi har vænnet vores kunder til at have høje forventninger til vores leverancer.

    Opgaver

    • Data- og metadata-modellering i elasticsearch
    • Integration og synkronisering af data mellem Oracle, MongoDB og elasticsearch
    • Optimering af forespørgsler, indeks og konfiguration af elasticsearch
    • Bygge faciliteter til overvågning af oppetider, svartider og brugen af services
    • Sparre med produktudviklere og kolleger om løbende udvidelser og de bedste løsninger

    Vi forventer, at du

    • Er selvstændig fra ide til gennemførelse og i stadig dialog med omgivelserne
    • Har flere års erfaring med udvikling og brug af Elasticsearch
    • Kan anvende SQL og erfaring med C# og Clojure er et plus men ikke et krav
    • Kan designe systemer, som er pålidelige, sikre, og kan skalere til en voksende mængde af brugere, trafik og data.

    Hvorfor Siteimprove

    Vi er et ungt og dynamisk miljø med seriøse og fokuserede kolleger. Omgangstonen er uformel, og vi arbejder hver dag benhårdt på at fastholde og positivt overraske vores kunder gennem verdensledende produkter og services.

    Siteimprove er i stærk vækst. Vi er stolte af vores resultater og ualmindeligt dedikerede til vores mission om at forbedre alverdens websites, og samtidig udfordrer vi hinanden til hele tiden at gøre det bedre. Du kan ikke undgå at udvikle dine faglige og personlige kvalifikationer.

    Løn, pension m.v. fastsættes efter kvalifikationer.

    Læs mere om fordelene ved at arbejde for Siteimprove.

    Siteimprove

    Siteimprove er en virksomhed med 130 medarbejdere, der sprudler af energi og engagement. Vi sætter mennesker først og behandler vores kunder, som var de familie. Det er måske en af grundene til, at mere end 90 % af vores kunder bliver hos os år efter år.

    Vi leverer værktøjer til at analysere websites og har mere end 2000 virksomheder og organisationer på kundelisten. Vores brugervenlige værktøjer gør det nemt og simpelt for webredaktører og webteams at øge kvaliteten og tilgængeligheden af deres websites.

    Udover vores hovedkontor i København, har vi kontorer i London, Malmø, Berlin, Dublin, Amsterdam og Minneapolis og en kundeskare spredt ud over Nordamerika, Europa og Australien. Al udvikling foregår på vores centrale beliggenhed i København.

    Vi sætter en ære i at være en socialt ansvarlig virksomhed, både internt og eksternt.

    Ansøgning

    Hvis du kan lide hvad du har læst, og mener, at du kan leve op til vores forventninger, så send en ansøgning allerede i dag til udviklingschef Lars Vange Jørgensen til lvj@siteimprove.com. Du er også velkommen til at kontakte ham på tlf. 31 16 01 27.

  • Deadline

    01.10.2014

    Softwareudvikler til produktudvikling: API

    Kan du designe og dokumentere api’er, som andre udviklere vil elske at bruge, så er det dig, vi søger.

    Jobbet

    Siteimprove udvikler værktøjer til at analysere websites. Som en del af vores strategi om at gøre data tilgængelige uanset hvor brugeren befinder sig, søger vi en person, der kan varetage hovedrollen i udformningen og udviklingen af API’er til vores palette af webanalyseværktøjer. Det er vigtigt, at du har et skarpt øje for brugerne og en kompromisløs standard for dig selv og den software, som du udvikler. Vi har vænnet vores kunder til at have høje forventninger til vores leverancer.

    Opgaver

    • Specificere, dokumentere og implementere RESTful api’er til vores produkter og services
    • Bygge faciliteter til overvågning af oppetider, svartider og brugen af api’et
    • Deltage i dialog med kunder og partnere om løbende udvidelser
    • Sparre med produktudviklere og kollegaer om de bedste løsninger

    Vi forventer, at du

    • Brænder for at bygge gennemtænkte ”hateoas” arkitekturer
    • Er selvstændig fra ide til gennemførelse og i stadig dialog med omgivelserne
    • Kan håndtere et væld af ønsker og ideer, sommetider modstridende, og alligevel overraske med gode leverancer
    • Har flere års erfaring med udvikling og brug af REST api’er og kan skelne de gode fra de fremragende
    • Kan anvende SQL og gerne med erfaring med C#
    • Kan designe systemer, som er pålidelige, sikre, og kan skalere til en voksende mængde af brugere, trafik og data.

    Hvorfor Siteimprove

    Vi er et ungt og dynamisk miljø med seriøse og fokuserede kolleger. Omgangstonen er uformel, og vi arbejder hver dag benhårdt på at fastholde og positivt overraske vores kunder gennem verdensledende produkter og services.

    Siteimprove er i stærk vækst. Vi er stolte af vores resultater og ualmindeligt dedikerede til vores mission om at forbedre alverdens websites, og samtidig udfordrer vi hinanden til hele tiden at gøre det bedre. Du kan ikke undgå at udvikle dine faglige og personlige kvalifikationer.

    Løn, pension m.v. fastsættes efter kvalifikationer.

    Læs mere om fordelene ved at arbejde for Siteimprove.

    Siteimprove

    Siteimprove er en virksomhed med 130 medarbejdere, der sprudler af energi og engagement. Vi sætter mennesker først og behandler vores kunder, som var de familie. Det er måske en af grundene til, at mere end 90 % af vores kunder bliver hos os år efter år.

    Vi leverer værktøjer til at analysere websites og har mere end 2000 virksomheder og organisationer på kundelisten. Vores brugervenlige værktøjer gør det nemt og simpelt for webredaktører og webteams at øge kvaliteten og tilgængeligheden af deres websites.

    Udover vores hovedkontor i København, har vi kontorer i London, Malmø, Berlin, Dublin, Amsterdam og Minneapolis og en kundeskare spredt ud over Nordamerika, Europa og Australien. Al udvikling foregår på vores centrale beliggenhed i København.

    Vi sætter en ære i at være en socialt ansvarlig virksomhed, både internt og eksternt.

    Ansøgning

    Hvis du kan lide hvad du har læst, og mener, at du kan leve op til vores forventninger, så send en ansøgning allerede i dag til udviklingschef Lars Vange Jørgensen til lvj@siteimprove.com. Du er også velkommen til at kontakte ham på tlf. 31 16 01 27.

  • Deadline

    31.08.2014

    Are you our new Dutch Tech & Support Superhero?

    Siteimprove is a leading Software-as-a-Solution company and we know that having the right people in our team is one of the keys to our success. On August 1st we are excitedly opening our first market in the Netherlands, and as such we are looking for a tech and support superhero who’s ready to take on a challenge and be an integral part of this growing team.

    As part of your role, you will work with five account managers, in a great central location, where you will act as the local technical backbone of the office. With excellent people skills and an interest in web communication and sharing knowledge you will also act as the front-face of support helping customers to ensure they get a great ROI on our products.

    The ideal candidate will have previous work experience as a web developer, support developer, or related technical support function.  This individual will become an expert in our products, and production environment. You will work closely together with our Support and Consultant department in Denmark.

    Your qualifications:

    • Experience with Website Management (web editor, marketing coordinator, etc.)
    • Experience with one or more of these fields: Content Creation, Web Accessibility, SEO and Web Analytics
    • Experience with direct customer contact, both via phone and face-to-face
    • You are service minded and outgoing
    • You have great communication skills in Dutch, both in written and orally
    • You are able to understand customers at very different levels and are able to speak their language.
    • You are independent, responsible and take a systematic approach to work.
    • Deliver high quality Level II support to customers and sales staff in a professional, thorough and timely manner
    • Training sessions with a combination of phone support and screen sharing.
    • Troubleshooting and problem solving on your own
    • Documenting solutions and processes
    • Creation of customer training materials in collaboration with Customer Experience colleagues on other markets.
    • Cooperation with the Sales department to identify customers that are in need of training
    • Knowledge of one or more Content Management Systems, HTML, CSS, JavaScript
    • Experience working with Outlook and a CRM system

    Other tasks:

    • Deliver high quality Level II support to customers and sales staff in a professional, thorough and timely manner
    • Training sessions with a combination of phone support and screen sharing.
    • Troubleshooting and problem solving on your own
    • Documenting solutions and processes
    • Creation of customer training materials in collaboration with Customer Experience colleagues on other markets.
    • Cooperation with the Sales department to identify customers that are in need of training

    Technical skills:

    • Knowledge of one or more Content Management Systems, HTML, CSS, JavaScript
    • Experience working with Outlook and a CRM system

    Why Siteimprove:

    At Siteimprove, we have a young, informal and dynamic working environment with dedicated and talented colleagues. We believe it should be fun to go to work, and we put a lot of effort into ensuring this. As part of the team you will have access to a number of business benefits, including social events, plus opportunities to travel to our other global offices.

    Salary, pension etc. is determined based on your qualifications.

    Interested?

    Starting date October 1st. 2014

    Send your application in English to Sales Director, Camilla Simonsen, cas@siteimprove.com

    Application deadline August 15th 2014.

  • Deadline

    01.01.2015

    Kan du ikke se dit drømmejob? Ansøg her

    Siteimprove er en virksomhed i stor vækst, derfor er vi altid på udkig efter nye dygtige Siteimprovere.

    Vil du være en del af vores fortsatte succes, men kan du ikke se dit drømmejob blandt vores ledige stillinger, så send os en uopfordret ansøgning.

    Husk at fortælle os, hvad du gerne vil beskæftige dig med, hvordan du kan bidrage og hvorfor Siteimprove?